Bonzai Uyuşturucu Nedir ve Zararları Nelerdir

Bugünkü yazımda ölüm makinesi (uyuşturucu) dediğimiz bonzai maddesinin zararlarından bahsedeceğim.
Bonzai Nedir:Kimyasal ağaçtan yapılan bir çeşit uyuşturucu tamamen yapay bir maddedir.
Bonzai aslında bir uyuşturucu değildir uyuşturucu sananlar yanlış biliyor.Bonzai bir ölüm makinesidir bonzai kullananlar sanıyorlarki uyuşturucu ama bu gerçeğin farkında bile değiller.Bonzai kullananlar kendilerini farklı bir boyutta sanarlar halüsinasyon görürler.Örnek verecek olursak bu maddeyi kullanan kişi kendini öldüm öleceğim sanar ve devamlı allaha yalvarır birdaha yapmıcam diye ama yinede kullanırlar.Yılan görürler kendilerine saldıran bunun gibi beyninin derinliklerinde kalan korkularıyla yüzleşirler.Bu madde tek kullanımda bile %199 ölüm riski taşır.İsterse bu kişi bu bonzai maddesini hayatında bir defa kullansın yinede her kullanışta veya kullanmadan önce ölmeyi göz önüne alsın.Yani şöyle söyleyeyim bu maddenin zararlarını sıralamaya gerek bile duymuyorum çünkü ölümle sonuçlanacağını bile bile bir insan bu maddeyi kullanırmı soruyorum.Diyelimki birkere kullandı birşey olmadı bu ona verilen bir şansdır diye tanımlaya biliriz.En fazla 1,2,3 kullanır ve soluğu mezarda alır.Bu maddeyi kullananlara burdan sesleniyorum arkadaşlar sizlerden şiddetle rica ediyorum,yalvarıyorum bu illeti bırakın hastaneye yatın bırakamıyorsanız bırakması kolay bir maddedir iradene sahipsen çok kolay bırakırsın bırakamam diyorsan eğer ölümü düşün bırakırsın bırakamassanda kendine bir mezar satın al kullanmadan önce.Herşey geç olmadan bırakın bu uyuşturucuyu.Unutmayın bu madde direk kalp krizini tetikliyor.

Yorumlar

Popüler Yayınlar